در دوره مدرن که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، پایداری در بسیاری از صنایع حضور کمرنگی دارد. مد و لباس یکی از آنها است. هر فردی کورکورانه از مد پیروی می کند و موضوع اثرات زیست محیطی به طور کلی نادیده گرفته می شود. مد را می توان یک انتخاب دانست، انتخابی برای خود و زمین.

براساس گزارشات، صنعت مد از سال 2011 هر ساله بیش از 4.78 درصد رشد داشته است. ارزش فروش مد و فشن در سال 2017 حدود 1.4 تریلیون دلار بوده است. هیچ نشانه ای از کاهش روند وجود ندارد و پیش بینی می شود تا سه سال آینده هر سال 5.91 درصد رشد داشته باشد.

تا سال 2020، پیش بینی می شود ارزش بازار مد و لباس به 1.65 تریلیون دلار برسد. با افزایش خرید لباس دورریز لباس نیز افزایش خواهد داشت. 5/4 لباس های دور ریخته شده مستقیم تبدیل به زباله می شوند و 5/1 بازیافت می شود. 57 درصد لباس های دور ریخته شده وارد زمین می شوند.

در این بین مدیران و رهبران صنعت مد و فشن استراتژی های پایداری خود را ارائه کرده اند. در اینجا به بررسی پنج مورد می پردازیم.

بیشترین استفاده از کم ترین منابع:

لازم نیست کمد لباس هایتان پر از لباس باشد تا خوش تیپ باشید. می توانید از حداقل لباس هایتان استفاده بهینه کنید. فرآیند استفاده بهینه از لباس ها از انتخاب هایتان شروع می شود. هر لباس جدید را با لباس های قدیمی خود ست کنید و از اینکه لباس تکراری می پوشید خجالت نکشید. وقتی افرادی مثل مارک زاکربرگ یک تی شرت را بارها می پوشد چرا شما این کار را نکنید؟ تمرکز خود را روی کارهای مهم تر بگذارید.

از مد قدیمی استقبال کنید:

آیا می دانید پوشیدن لباس های دست دوم می تواند استایل خاصی به شما دهد؟ باور کنید، می توانید به این فروشگاهها اطمینان کنید. لباس دست دوم افراد را از تمام نسل ها هیجان زده کرده است. خریداران با افتخار این لباس ها را می پوشند.

هیچ مدی کهنه نمی شود، در دهه های اخیر صنعت مد و فشن تغییر رویه های متعددی داشته است. در دنیایی که اجناس جدیدتر بهتر هستند، برخی از خریداران برای جلب توجه لباس های قدیمی را ترجیح می دهند.

این استایل مد دهه 1920 را وارد دنیای مد کرده است و این روند منجر به تغییر رویه دیگری در صنعت مد شده است. از پدر و مادر خود در مورد مد زمان آنها بپرسید، آن لباس ها را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

دست دوم: جدیدترین روند

نسل جدید بدنبال لباس دست دوم است. در حال حاضر، صنعت مد با دو فاکتور مهم اداره می شود. اول، افزایش تقاضا برای لباس و دوم، اثرات زیست محیطی کمتر. با در نظر گرفتن این دو فاکتور می توان گفت، لباس دست دوم بهترین راه برای پیروی از پایداری است. هیچ لباس جدیدی نمی تواند به اندازه لباس های قدیمی پایدار باشد. دیگر زمانی که لباس دست دوم نادیده گرفته می شدند سپری شده است. خریداران باهوش بدنبال خرید لباس های پایدار هستند. بعلاوه، لباس های دست دوم اورجینال تر، راحتتر، دارای دوام بالاتر و مهم تر اینکه ارزانتر هستند.

بازیافت:

باید بدانیم چه و چگونه مصرف می کنیم. مصرف کنندگان باید با فرآیند بازیافت و پردازش مجدد لباس آشنا شوند. بازیافت منجر به کاهش انرژی مصرفی و استفاده بهینه از مواد خام می شود. به منظور پایداری، استفاده مجدد قبل از بازیافت حتی بهتر است.

گزینه دیگر استفاده از مواد بازیافتی به منظور ساخت محصولات بهتر است. این رویکرد جدید می تواند منجر به کاهش دورریز پارچه می شود و شما فقط در زمان نیاز به خرید پارچه بپردازید

برندهای کوچک یا بزرگ:

وقتی در مورد پایداری صحبت می کنیم این سؤال مطرح می شود که برندهای بزرگتر یا کوچک؟ پایداری راهکاری است که برندهایی که آن را نادیده می گیرند شکست خواهند خورد. مهم نیست ابعاد بیزینس بزرگ یا کوچک باشد. اگر این مفهوم را نادیده بگیرید خریداران تمایلی به محصول شما نخواهند داشت.

براساس یک گزاش، 68 درصد از مصرف کنندگان برندهای پایدار را ترجیح می دهند، 28 درصد پایداری منجر به وفاداری می شود و یک سوم از مصرف کنندگان تمایل دارند 25 درصد بیشتر برای خرید این محصولات پول بدهند.

به همین دلیل بیزینس های کوچک با برندهای بزرگتر وارد رقابت شده اند. فاکتورهای دیگر در میزان محبوبیت برندهای پایدار شفافیت، علمی بودن و برند پاک است.

پایداری جزء جدایی ناپذیر برندها، خرده فروشان و مصرف کنندگان شده است. خریداران و فروشندگان در انتخاب های خود هوشمندتر شده اند. برندهای جدید نیز از چنین وضعیتی استفاده می کنند تا وفاداری مشتریان را افزایش دهند.

خرید اینترنتی پارچه به شما کمک می کند تا پارچه مناسب تری را انخاب کنید و همچنین امکان مقایسه بین پارچه های مختلف برای شما فراهم باشد. پارچه فروشی آنلاین شهرپارچه به شما این امکان را می دهد تا از میان هزاران مدل پارچه، پارچه مطلوب خود را انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : لباس ,استفاده ,پایداری ,صنعت ,درصد ,برندهای ,مصرف کنندگان ,استفاده بهینه ,تغییر رویه ,برندهای بزرگتر ,برندهای پایدار
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

amozesh photoshop سئو6 - آموزشگاه سئو وب سایت آموزش های اصولی سئو راهی برای آرامش دوربین های دیجیتال یک مشت سکوت شکسته ژنراتور ۱۰۰۰KVA تیپ موتور HCI634J درآمد رایگان در منزل از طریق کامپیوتر هرکول sahebalzaman مرجع شیاطین مقیم : Revil4